Modul 1

Modul 2

Modul 3

Vanredni profesor

    dr Tijana Gajić

    Dr Tijana Gajić, vanredni profesor
    Rođena 07.04.1984. u Beogradu.
    Doktorske studije: Univerzitet u Beogradu, Filološki fakultet, 2017-2020
    Master studije: Univerzitet u Beogradu, Filološki fakultet, Anglistika, 2008-2009
    Osnovne studije: Univerzitet u Beogradu, Filološki fakultet, Anglistika, 2003-2007

    Dr Tijana Gajić ima više od petnaest godina profesionalnog iskustva u oblasti univerzitetske nastave i naučnih istraživanja. Realizovala je nastavu na osnovnim i master studijama, sa značajnim pedagoškim iskustvom u radu sa međunarodnim studentima u Srbiji. Doktorirala je iz oblasti primenjene lingvistike i kritičke pedagogije na temu „Razvoj kritičkog mišljenja i postignuće u učenju stranih jezika na univerzitetskom nivou: primer studentske populacije u Srbiji“. Njena glavna istraživačka interesovanja obuhvataju kritičku primenjenu lingvistiku, metodiku nastave engleskog jezika, primenu digitalnih alata u nastavi stranih jezika i engleski jezik za posebne namene. Autorka je velikog broja radova prezentovanih na međunarodnim konferencijama, kao i radova objavljenih u domaćim i međunarodnim časopisima M20 kategorije. Koautorka je monografije od nacionalnog značaja „Nastava stranih jezika i razvoj kritičkog mišljenja u eri neoliberalizma: perspektiva kritičke pedagogije“.
    Tijana je recenzentkinja u časopisu Frontiers in Education, kao i recenzentkinja pri akreditaciji studijskih programa Nacionalnog akreditacionog tela (NAT). Koautorka je i jedna od realizatorki akreditovanog seminara „Kreativna upotreba digitalnih alata u nastavi stranog jezika“ za stručno usavršavanje nastavnika osnovnih i srednjih škola (ZUOV).
    Dobitnica je međunarodne nagrade PROFFORMANCE Teaching Excellence za nastavnike u visokom obrazovanju, za projekat „Inovacije u nastavi i testiranju stranih jezika uz korišćenje onlajn alata za učenje i ocenjivanje“.
    Članica je Online Professional English Network (OPEN) Alumni Community of Practice, Exchange Alumni (Bureau of Educational and Cultural Affairs, U.S. Department of State), kao i Udruženja nastavnika engleskog jezika ELTA.
    Tijana ima bogato iskustvo u prevodilačkim aktivnostima vezanim za akreditaciju studijskih programa u visokom obrazovanju, kao i u lekturi naučnih radova za potrebe naučnih i stručnih konferencija. Kreirala je silabuse za master studijske programe u oblasti anglistike.
    Tijana Gajić pridaje veliki značaj stručnom usavršavanju, a u nastavku se nalaze obuke, kursevi i seminari koje je uspešno završila tokom 2025. godine.


    Future Forward Global Challenge, a six-week virtual exchange, sponsored by the U.S. Department of State, Bureau of Educational and Cultural Affairs, and funded by the U.S. government, and administered by FHI 360, September 29 – November 17
    TESOL Methodology Course, University of Maryland – Baltimore County, 64 hours, April 8 – June 2 (Final Grade: 99.50%)
    Open Orientation Course, Online Professional English Network, March 28 – April 8
    Teacher Training Workshop Project-Based Learning Using Museums in our Midst, Regional English Language Office, January 24
    Teacher Training Workshop Heart Focused Pedagogy: Building Classroom Community through Creativity, Play, and Social-Emotional Learning, Regional English Language Office, January 24
    U nastavku se nalazi izbor radova profesorke Gajić objavljenih u poslednjih pet godina.

    Gajić, T. (2021). Assessing Critical Thinking and Achievement in Foreign Language Learning at the University Level, Andragoške studije. 2021 (2), 107-128. Beograd: Filozofski fakultet.
    Gajić, T. (2022). Challenging Neoliberalism: The Status of English as a Global Language as Seen by Students in Serbia, Nasleđe. 2022 (52), 117-133. Kragujevac: FILUM.
    Gajić, T., Veljković Michos, М., Gagić, А. & Maenza, N. (2024). Assessment of Digital Tools Impact in Language Education: Insights from Educators and Students, Revista Publicando, 11(44), 14-34.
    Gajić, T. (2024). Analiza potreba u funkciji engleskog jezika struke: Studija slučaja srpskih pravnih stručnjaka. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, 54 (3), 117-135. Kosovska Mitrovica: Filozofski fakultet.
    Maenza, N. & Gajić, T. (2024). Exploring Student Perceptions about Enhancing English Vocabulary with the WordUp Mobile App. Research in Pedagogy, 14(1), pp. 16-27. Niš: Pedagoški fakultet u Vranju Univerziteta u Nišu i Vršac: Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola.
    Gajić, T. (2022). Critical Pedagogy and Language Education: Hearing       the Voices of Serbian Students Studying Foreign Languages. Anali Filološkog fakulteta, 34 (1), 91-106. Beograd: Filološki fakultet.
    Gajić, T. & Maenza, N. (2022). Attitudes and Perceptions towards Popular Language Learning Apps: Comparison and Analysis. Uzdanica, 19 (2), 229-244. Jagodina: Fakultet pedagoških nauka.
    Gajić, T. & Maenza, N.  (2020). Modalitet tandemskog učenja kao vid savremenog trenda u učenju stranog jezika: Primer mobilne aplikacije HelloTalk. Nastava i vaspitanje. 69 (3), 361-375. Beograd: Pedagoško društvo Srbije.
    Đerić, I., Maenza, N., Stanišić, N., Gagić, A. & Gajić, T. (2025). Digital Platforms Fostering Intercultural Competence in Language Classes. Međunarodna naučna konferencija Sinteza 2024 – zbornik radova (str. 424 – 430). Beograd: Univerzitet Singidunum.
    Gajić, T., Nikolić, J., Maenza, N. & Gagić, A. (2025). Artificial Intelligence in Mobile Language Learning: Duolingo and the Rise of a New Educational Era. Međunarodna naučna konferencija Sinteza 2024 – zbornik radova (str. 405 – 410). Beograd: Univerzitet Singidunum.
    Maenza, N., Gajić, T., Veljković Michos, M. & Gagić, A. (2024). Understanding the Role of Digital Tools in Serbian High School Language Education. Međunarodna naučna konferencija Sinteza 2024 – zbornik radova (str. 304 – 309). Beograd: Univerzitet Singidunum.
    Gagić, A., Gajić, T., Gavranović, V., Maenza, N. & Veljković  Michos,  M.  (2023).  Digital  Tools for  Language Learning: Exploring Teachers’ Innovative and Engaging Practices. Međunarodna naučna konferencija Sinteza 2023 – zbornik radova (str. 281 – 287). Beograd: Univerzitet Singidunum. 
    Stanišić, N., Gajić, T., Đerić, I. & Rončević, M.  (2022). Blended Learning Approach to Teaching ESP at the Tertiary Level. Međunarodna naučna konferencija Sinteza 2022 – zbornik radova (str. 302 – 308). Beograd: Univerzitet Singidunum.
    Gajić, T. & Maenza, N. (2022). The Comparison of the Most Popular Mobile Applications for Learning Foreign Languages. Međunarodna naučna konferencija Sinteza 2022 – zbornik radova (str. 335 – 340). Beograd: Univerzitet Singidunum.
    Nikolić, J., Nikolić, J. & Gajić, T. (2022). The Use of Kahoot! in Foreign Language Teaching. Međunarodna naučna konferencija Sinteza 2022 – zbornik radova (str. 347 – 352). Beograd: Univerzitet Singidunum.
    Maenza, N. & Gajić, T. (2020). WordUp Mobile Application – an Entertaining Form of Perfecting Your English Vocabulary. Međunarodna naučna konferencija Sinteza 2020 – zbornik radova (str.105-110). Beograd: Univerzitet Singidunum.
    Maenza, N. & Gajić, T.  (2023). The influence of English on the acquisition of French as a foreign language. 21st ELTA Serbia International Conference, Beograd.
    Maenza, N., Đerić, I. & Gajić, T. (2022). Action Research in Foreign Language Teaching. 22nd ELTA Serbia International Conference, Beograd.
    Nikolić, J., Nikolić, J. & Gajić, T. (2022). The benefits of using Kahoot in conventional and online classrooms. 22nd ELTA Serbia International Conference, Beograd.
    Kompletna lista njenih naučnih radova, kao i detaljna biografija, dostupne su na sledećim linkovima:
    https://orcid.org/0000-0002-5013-2867
    www.linkedin.com/in/tijana-gajic-9186b460